filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
They kept charging me for the service I never requested or used. I called the company this morning. The answer was you can use the service for this month. I explained to them that I do not need their or never needed their service. I just wanted to build Resume because...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

#1236692
Didn't tell me about the cost of using resume building and designing engine until afterwards...then I couldn't even download or print my resume. In fact, I couldn't see it anywhere. There is no way to access it, it seems, and the website offers no explanations or...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

#1218936
I have contacted LiveCareer on 12/1/17 and 02/26/18 requesting my resume be removed from this website. I never gave this company the rights to display my resume word for word for their advertising efforts. LiveCareer claims my resume is a real resume that they have...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • Dishonest advertising
#1198530
My issue is the same as the comment below mine. LiveCareer.com word-for-word has my resume advertised on their website. They never informed me it would posted. I would have flatly declined. It's intrusive and unsettling to see it up there. I've asked them to take it...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer,We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can send us ...

1.5
I didn't like
  • Resume being advertising on their website
  • Rip off be aware of this company
#1196867
My resume has been posted word for word on Livecareer.com and I gave no expressed permission to do so. I did not post my resume on the site and I want it taken down immediately. I have already reached out to them and was ignored. This resume has my real information of...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC
LiveCareer Verified Representative

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • Bad customer service
  • Scam
#1179044
they billed me $19.95 a month twice each month, three days apart, when I caught the FRAUD and called they offered to credit me one charge of $19.95, not the $39.90 they were billing. I asked where they were located, I was told Costa Rica. I mistakenly said "Good, you...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • Customer service
  • Trial turned into monthly
  • Refusal to even give a pro-rated refund
#1166466
This company steal information from some where and using the same resume's as sample resume with very little changes..This looks so dangerous than credit card fraud. Not sure how to file legal action. They are publishing the personal information in the resume to...
Read more
Anonymous
Catherine74

Stay away from this company. "Anna" poses as a customer service rep and responds to all complaints here to give the appearance of being a legit company. They offer nothing of ...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • I hate this company they steal customer info
#1166237
I believe they are associated with another Resume site. I never had an account with them, yet I found my resume, word for word, on their site. The only change was my name was anonymous and they removed my email. They did, however, did not remove my State Bar Number,...
Read more
Anonymous
jcam

All you people do is copy and paste a scripted apology that you seem to copy and paste. I've sent you numerous direct messages and you have addressed none of my concerns.

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • Bunch of outsourced scam artists
#1164370
I just discovered my resume sitting out on LiveCareer's website, word for word, with a few random, generic phrases thrown in as a poor disguise. I am shocked and appalled! So, what it appears to me is that this company steals original work from others for their...
Read more
Anonymous
Joel C

Did the exact same to me. Had to email them for several weeks before they took it down. I had an account at "Myperfectresume.com," which was a paid account. They blatantly ...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
#1147314
I would not recommend signing up for their free trial because, despite their claims on the website, cancelling is extremely difficult. After numerous phone calls, emails and assurances that my subscription had been cancelled I was still being charged several months...
Read more
Anonymous
Catherine74

They did the same to me. This "Anna" person responds to all complaints to make it appear as though it was a mistake, and that their customer service will take care of it. I lo...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer,We apologize greatly for any inconvenience that this may have caused. We are more than willing to assist you with your concern.Please send us a direct message or...

1.0
I didn't like
  • Cancellation service
#1147208